Call Ne Demek?
Call; sözcük olarak, bir şeyi istemek, birine seslenmek, aramak veya çağırmak anlamına gelir. Teknolojide, bir çağrının sesli veya veri iletişimi kullanılarak gerçekleşmesi anlamına gelir. Çağrı sistemleri, çağrıların birbirlerine bağlanmasını, kayıt altına alınmasını ve kontrol edilmesini sağlar.
Call teknolojisi, telefon sistemlerinden çok daha fazla kullanılmaktadır. Çağrı sistemleri, tüm mesajlaşma ağlarını ve daha fazlasını kapsamaktadır. Mesajlaşma sistemleri, kişilerin arkadaşlarıyla, çalışma arkadaşlarıyla veya daha geniş bir topluluk ile iletişim kurmalarını sağlar. Call sistemleri, aynı zamanda birçok özel ve ticari amaca hizmet edebilir.
Örneğin, bir telefon bloğu, şirketinizin çalışanlarının arama kayıtlarını kaydetmesine veya ürün desteği sunan bir sistemde aramalarınızın kayıt altına alınmasına izin vermesine olanak tanır. Ayrıca, çağrı sistemleri, çağrıların kolayca yönetilmesini, izlenmesini ve yönetilmesini sağlar.
Call Sistemleri; arama kayıtlarını ve yönetim işlemlerini gerçekleştirmeyi mümkün kılan bir çok farklı türde sistemlerdir. Bazı çağrı sistemleri, kullanıcıların aramalarını kaydetmek veya çağrı merkezi çağrılarının kontrol edilmesini sağlamak için kullanılır.
VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisi, çağrı sistemlerinin temelini oluşturur. VoIP, veri ağlarının üzerinden sesli aramaların gerçekleştirilmesini mümkün kılan bir teknolojidir. VoIP-temelli sistemler, internet üzerinden arama yapmayı veya bir arama merkezi oluşturmayı mümkün kılan kullanışlı bir çözümdür.
Unified Communications (UC) olarak da bilinen ortak iletişim teknolojisi, çağrı sistemlerinin kapsamını genişletir. Ortak iletişim sistemi, kişilerin arama, sohbet, e-posta ve mesajlaşma gibi çoklu iletişim aracıları arasında kolay geçiş yapmalarına izin verir.
Call sistemleri, çağrıların daha verimli ve etkili bir şekilde yönetilmesini sağlar. Örneğin, bir arama merkeziye gelen aramalarının kontrol edilmesi ve sıralanması, arama merkezindeki çalışanların verimliliğini arttırır. Call sistemleri, ayrıca, aramaların kayıt altına alınmasını ve arama verilerinin izlenmesini de sağlar.
Call sistemleri, günümüzde yaygın olarak kullanılan verimli bir çözümdür. VoIP ve ortak iletişim teknolojisi, call sistemlerinin kapsamını genişleterek, kullanıcıların aramalarını kayıt altına almalarını ve etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar.