İçeriğe geç

Belediyeyi Nereye Şikayet Edebilirim

Belediyeler CİMER’e şikayet edilir mi?

Kaymakamlıklar. Üniversiteler. Bağlı, ilgili ve ilişkili kurum ve kuruluşlar. Belediyeler (büyükşehir, il ve ilçe belediyeleri)

Belediyeleri nereye şikayet edebilirim?

Alo 181, Türkiye’nin en önemli konularından biri haline gelen kentsel dönüşüm konusunda da aktif rol alıyor.

181’e ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

184 şikayet sonucu ne olur?

Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.

Belediye hakkında suç duyurusu nasıl yapılır?

Suç duyurusu doğrudan Cumhuriyet Başsavcılığına yapılabileceği gibi, il ve ilçe merkezlerinde emniyet güçlerine, kırsal kesimlerde ise jandarmaya yapılabilir. Kolluk kuvvetlerine yapılan suç duyuruları derhal Cumhuriyet Başsavcılığına iletilir.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

CİMER’e şikâyet edince ne olur?

Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyetin yöneltildiği kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.

Belediyeye şikâyet dilekçesi nasıl verilir?

E-dilekçe başvurusu Dilekçenizi doğrudan ilgili belediyeyi seçerek ve dilekçenin konusunu açıkça belirterek kaydedin. Başvuranın ikametgahı veya iletişim adresi belirtilmelidir. Başvurularınız ilgili belediyede resmi belge olarak işleme alınacaktır.

Belediye neleri denetler?

a) İmar, su ve kanalizasyon, ulaşım gibi kentsel altyapı; coğrafi ve kent bilgi sistemleri; çevre ve çevre sağlığı, kanalizasyon ve katı atık; polis, itfaiye, acil durum, kurtarma ve ambulans hizmetleri; kentsel ulaşım; defin ve mezarlıklar; ağaçlandırma, park ve yeşil alanlar; konut; kültür ve sanat, turizm ve tanıtım, gençlik…

176 neyin numarası?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

174 neyin numarası?

Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.

184 ne için aranır?

Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr e-posta adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü soru hakkında bilgi alabilirler.

170 şikâyet edince ne olur?

İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.

Cimere hakkımda şikayet var mı nasıl öğrenebilirim?

BAŞVURUMUN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM? Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

Büyükşehir Belediyesi nereye şikayet edilir?

Çözüm Merkezi Alo153. Bu uygulamayı çalıştırmak için JavaScript’i etkinleştirmeniz gerekir. İstanbul Seni uygulaması ile talep ve sorularınızı Çözüm Merkezi’ne kolayca iletebilir ve canlı destek aracılığıyla temsilcilerimize anında ulaşabilirsiniz.

CİMER’e şikayet edince isim gözükür mü?

Gerektiğinde bu bilgiler Bakanlığımız Bilgi ve CIMER Sorumluları ile Basın ve Halkla İlişkiler Birimi, Bilgi ve CIMER Genel Koordinatörleri tarafından gizlenebilir. Şikayet başvurularında kimlik ve iletişim bilgileri gizlenemez.

Belediyeye dilekçe nasıl gönderilir?

E-dilekçe başvurusu Dilekçenizi doğrudan ilgili belediyeyi seçerek ve dilekçenin konusunu açıkça belirterek kaydedin. Başvuranın ikametgahı veya iletişim adresi belirtilmelidir. Başvurularınız ilgili belediyede resmi belge olarak işleme alınacaktır.

Otobüsler nereye şikayet edilir?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi, görev tanımı gereği, ihtiyaç duyulması halinde yurt içinde “176”, yurt dışında ise “+90 312 176 11 22” numaralı telefondan, ilgili tüm taraflara 7/24 kesintisiz hizmet vermektedir.

Tavsiyeli Bağlantılar: Devrik Cümle Ne Demek

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Buğday Tenli Escort